Nya kortsiktiga mål.

tänkte dela med mig av några kortsiktiga mål när det gäller träning. Tänkte att det kan ju alltid vara roligt att höra vad andra vill uppnå. Jag har fler mål än de jag kommer dela med mig av. Större mål har jag också men nu tar jag bara de kortsiktiga.
 
♥ Gå upp i vikt. 
Jag väger inte speciellt mycket och det skulle inte alls skada om jag lade på mig något extra kilo. Jag vill dock inte gå upp i vikt och lägga på mig mera fett utan mera muskelmassa. För att uppnå det så gäller det väl bara att fortsätta styrketräna som jag gör och se till att jag får i mig nog med protein varje dag så att musklerna byggs upp och inte bryts ned.
 
Klara 7 stycken strikta chins.

Chins är vad jag i allafall tycker en väldigt jobbig övning men ändå kul. Jag tycker det skulle vara så coolt att klara att bara pumpa massor av chins men för att klara det så måste jag ju ha lite delmål på vägen och det här är ett av dem. 
 
♥ Orka 12,5 kg i biceps curl.

just nu ligger jag på 9-10kg i det och nästa snäpp efter 10:orna är 12,5kg så det SKA jag orka på ett tag.
 
♥ Orka 25 stycken situps i brutalbänken.
Orkar kanske runt 20 stycken nu men vill ju såklart klara fler.
 

Det är några av mina nuvarande mål.Så vu hoppas att jag uppnår dem snart!
bild från weheartit, så snygg kropp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0