Halloojsan! Min helg blev lyckad och har hunnit med ganska många saker. I fredags så blev det gymmet vid 12 då vi sluta. Drog direkt till frissan sen och när jag var klar där så kom Stina. Vi käkade en god middag och sen så drog vi till lillstrand för att bada för första gången i år. Och vet ni det var inte alls så kallt som jag trodde så det var inga problem å hoppa i. Vi var där ett bra tag och bara mös. När vi kom hem till mig så prövade vi på att göra kesellaglass. Skitgott och superenkelt! Det enda man behöver är kesella vanilj och massa bär. Vi hade hallon.

Lördag så klev jag upp vid 7. Landade på gymmet vid 8 och körde då slut på mina biceps och triceps. Sen hem äta duscha och sånt innan jag drog till stugan för att putsa fönster. Varmt som fan i inglasningarna men men. När jag kom hem så bör jag bara om innan jag drog till Jenny för att mastra lite i köket. Vi grillade kött med klyftpotatis. Och jag kan väl säga att vi behöver träna på det där med att grilla;) sen kom Stina och vi mös på.

Idag ska denna dag bestå av endast slappande. Ska förresten färga min utväxt som är enorm!

Jag ska bli bättre på att ta kort till bloggen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0