mys!

hallå där!
sitter just nu och gör iordning ett svidande magpass för morgondagen. Hade tänkt pröva på lite olika kettlebells övningar och se om det funkar bra. Men idag är det lördag så jag tänker sätta mig med ett glas läsk i handen och en påse  godis och njuta som aldrig förr.
Gårdagen flöt på bra. Gick direkt från skolan till gymmet och det blev en riktigt skön träning. For hem och åt middag duschade och sådär innan jag åkte vidare till min älskling där natten spenderades. Idag hade vi det super mysigt gick på en liten prommis sen satt vi ute och stekte i solen! åh så härligt att sommaren är på väg!! fick sedan säga hejdå åt min pojkis som sticker och blir turk imorgon! sola åt mig gullet love u!♥
teneriffa -12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0