fuck yeah

hallå där!
uppdateringen i veckan har varit vääääldigt låg. Har tränat arslet av mig och gått runt med världens träningsverk och nästan bara suttit hemma. Ändå ägnar jag inte en sek åt datorn. Knaaaas jag e. Har haft det ganska lungt med läxor så jag tänkte att jag skulle vara duktig och börja plugga tidigt till några prov vi har framöver. Men tror ni ens att jag öppnade de förbannade böckerna?!?!?! ne. Så jag kmr som vanligt få stressplugga två dagar före,bajjjjskorv. Kan ändå säga att jag har varit duktigt då jag har pluggat teori. Det mesta börjar sitta nu så det är vell bara lite finslip så sitter allt och det är inte länge alls tills det är dags för uppkörning heller. NICE. kmr förmodligen hinna ha tagit kortet någon gång i mitten av maj om allt går som det ska!:D
ojj hade inte tänkt mig ett sådant långt inlägg,men puss på er som orkar läsa de:*
bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0