MKN

halllooo
 
chillin' med en macka in my hand yoyo. ser även HIMYM ( för er som undrar: how i met your mother )
 
slutade klockan 1 idag också. Ganska skönt att få sluta vid 1 hela veckan och imorgon halv 12. Dock så håller man på att hungra ihjäll varenda dag efter som vi har ungefär 13442452235676454 lektioner före lunchen. inga raster och massor av lektioner känns inte så bra. men nu är det bara 9an kvar. 
Hade tänkt ta en träningsfri dag idag. Måste verkligen vila upp mig lite nu, skolan och all träning tar kål på mig. Iaf så tittar jag förbi älvåkra senare ikväll för att ta lite foton på stinas lilla lag. Det kanske kommer upp några på bloggen om jag får några bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0