stina e gay

halloooo
 
chillin at stinas house. hon är i duschen så jag passar på att blogga litegranna:P den mesta delen av dagen har spenderats på moppän. Det blev en spontan tripp till sjulsmark. fråga oss inte varför. också han vi ju även med att köra mellan stina och byn 123456754322345 ggr. Känner att jag snart får börja med ''dagens spontan tripp'' haha eller något sånt. Vi han även upp på byn och käka på seangs eller vafan de då heter,  såklart så proppa jag i mig friterad kyckling och lite friterad banan och glass på de. Så det satt väldigt fint i min mage. Sen så har vi suttit och sett massa braiga filmer. jaja ni bryr er mycke, pusssssss
hahahahahahah åh vad vi var snygga på den tiden:* trött lr nå >
this is how i roll biatch
snygg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0