to be somebody you have to eat somebody :P

ligger just nu i sängen och ska alldeles strax slå igång ännu ett avsnitt av how i met your mother. Börjar bli standard för mig och stina, haha. men det är ju våran humor detdär. iaf så hade jag tänkt berätta lite granna om vad mina läsare har missat medans jag ej har bloggat. 
 
tisdag:
i tisdags så ställde jag väckaren på en alldeles för tidig siffra för att sedan pallra mig iväg till käftis i luleå. Så nu är jag rustad med två spår. najs. (veldigt kult att jag fortfarande har ont efter det, och idag är det torsdag)  iaf så gick jag och pappa och åt en lunch på stan innan vi åkte hem igen. När jag kom hem så smsade jag dirr moa och vi stack och bada. Nu börjar vi snacka värme alltså! vi låg där och stekte ganska så länge, doppa oss han vi också göra. sen hem äta och ett joooooobbigt gympass med min bruttan stoooina. 
 
Onsdag:
nu måste jag ju tänka litegranna... vad gjorde jag i onsdags... JÅ NU koppla de! i onsdags så hade jag och stina tänkt bada (alltså steka gärnet och sedan doppa sig) , så jag tog moppis till stina och sen vidare mot sikfors poolen, när vi kom dit så var den tydligen stängd. Mendans vi han fundera ut ett annat badställe så han solen gå i moln så vi skippade det och for hem till stina ist. När jag hade ätit middag så kom stina upp hit,vi skulle tälta så vi var ju tvungen att handla lite flåd. Innan vi tog oss hem så han vi se lite av syrrans match och träffa nå fula people på byn. Sen for vi hem till stina, satte upp tältet, flåda såg film och mös på som bara den osv. jag gillar tält♥♥♥
 
idag:
de här inlägget blev ganska så jävla långt men jag skriver lite snabbt vad vi gjorde igår i hopp om att någon ska orka läsa dethär. Vi klev upp, packa ihop allt. Stekte somfan i detta underbara väder, fick STORA ränder. Drog och bada. Stekte lite till. Sprang på spåret och tog ett dopp i älva efter, häärligt. Sedan blev det duschen och lite mackmys med bruttan:* 
 
hejhej jag skriver mycket hejdå.
yo neger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0