Trena yo

Hallo!
Skolan har ju somsagt startat och det verkar som att vi har ett späckat chema dehär året... Känner på mig att 9:an kommer vara väldigt tuff.. Menmen åter till det jag faktiskt skulle snacka om.

Stina kom hit efter skolan. Vi gjorde oss en fruktsallad som bestod av melon och vindruvor till det åt vi lite riskakor,mumma. Såklart så blev det HIMYM tittande och lite middag på de. Efter middagen for vi och sprang på spåret och jag kan säga att jobbigt var det. Skjutsade sen hon på hennes fotboll medans jag for raka vägen till gymmet, blev ganska mycket mage idag, känner att jag har varit lite dålig på det på senaste tiden. Efter de for jag hem, långprommis med hundarna, duscha osv. Tror ska jag ta och lägga mig lite tidigare så jag orkar upp imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0