trenatrenayo

hallihallååå
 
ska skjutsa wilma nu, sen kommer albin och om ett tag så kommer även stina. så vi ser vell vad som finns att hitta på i lillhålan älvsbyn. Sen ikv så blir det gymmet för min del.
 
Igår Jag sov ju hos stina natten till igår så när jag kom hem vid 3 tiden så bytte jag direkt om till träningskläder och for ut på en powerwalk pga av värmen. Annars så hade jag hellre tagit en springtur. Men det blev lite gå och lite jogga. haha. Sen duscha jag åt osv. Innan jag stack vidare mot stina och sedan mot albin för att vara med han å nå andra pojkar som inte alls är lika coola som mig, fast det är ju ingen :-) när jag kom hem så hoppade jag dirrekt i sängen.
gammal bild, men nog taggar man tills hockeyn börjar om igen nog!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0