hejhallå

ja hörrni. Det var ett tag sedan jag bloggade sist. I Tisdags så var teaterprojektet över vilket var väldigt tråkigt. Och jag tror att det var fler än jag som tycker det. Det har varit himla roligt att bara få umgås med alla härliga 9or och jobba tillsammans för att få ihop en fungerande teater. Alla har verkligen varit superduktiga.
det som däremot var lite bättre var att jag i onsdags tog påsklov. Sjukt härligt säger jag bara. Längtar lite smått till på lördag då man får proppa i sig massa godis. Man blir aldrig för stor för påskägg! Sen så är det så skönt att vara ledig då man kan gå och träna på morgonen. Och sen så gör man ju allting för att slippa skolan.
ha känt mig så himla trött idag så jag tror att jag ser någon film som jag kan somna in till. Morgonpass imorgon, sedan blir det Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0