gråååva

känns rentutav förjävligt att skolan börjar imorgon. Hur ska jag orka med 9:an då 8:an känndes som ett helvete? jaja man får vell bara ta och gilla läget.
 

Nu sitter jag iaf här med en te kopp och mackor som jag äter till how i met your mother. Stina kom hit idag. Först gjorde vi inte så mycket. Efter maten så drog vi på oss träningskläderna och for först och sprang på spåret och sedan efter det blev det gymmet. det gillar vi!
 
btw, förutom att skolan börjar om imorgon så har även jag och min fina pojkvän varit tillsammans 1 år imorgon. love u♥
omagaaad look at våra enorma muskler!!!!!  och våra fina seriösa miner kan man ju inget annat än älska♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0