Tur jag har en söt mamma som ger mig candy på alla-❤ dag!

Annars då? Bortsett från att jag äter godis en torsdag så är det en helt vanlig dag för mig. Alltså man känner sig ju inte direkt mer ensam idag än vad man gör någon annan dag. Misstolka inte det jag sa och tro att jag går runt å deppar för att jag är singel,för det gör jag absolut inte!:)

Denna vecka har varit lite extra jobbig. Massa prov hit och dit och det går inte ihop med en skoltrött tjej. Nu har jag då gjort bort allt det så i helgen behöver jag inte lyfta i en enda bok.Härligt!

Drar till min mormor i Luleå imr och stannar där över helgen. Lördagen kommer alltså att spenderas med wilma och moster i stan. Shoppashoppa👚👗👘✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0