back on track!

halloj!
 
Idag efter skolan så fick jag äntligen träna! Drog ju på mig en ganska rejäl förkylning så har fått vila i några dagar. Är fortfarande snuvig men jag bestämde mig för att testa ändå och kroppen gav då inga tecken på att jag var sjuk så det gick bara bra. Blev rygg och mage idag. Beställde även hem nytt proteinpulver. Det sved i börsen.....
 
bara för att jag har tråkigt så bjuder jag på lite gammla bilder, hoho.
tp ett år sedan?
snyggaaaaaa, puss på snuggingen te vänster:*****************
förra julen, så jäla hotttttt. saknar de långa håret!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
misslyckade lockar ser ut ungefär som mina pudlar. man blir som man umgås.
väldigt länge sen, saknar dig söto!
vrf klippte jag av mig håret???
examen förra året!
HHAHAAHAHAHAH var bara tvungen att låta er skratta lika mycket som jag skratta åt den här. omg döör. kolla bukeln vid min armhåla. aahahahahahahaha. 
 
 
nuni har jag bjudit nalta myche. Och jag kan bara medela er om att magen som ni ser på bilden ovan kommer vara borta till sommarn. så ni behöver inte blunda om ni råkar möta på mig på stranden. pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0