Jan. 16, 2013

Hallådär!
Har ganska mycket att berätta så håll i hatten och läs så mycket ni orkar!

Igår var jag ju ledig hela dagen för att åka till Luleå och ta bort tandställningen. Vid 9 var jag klar första gången så då gick vi och tog ett fika och väntade på att affärerna skulle öppna. Sen gick vi runt i säkert alla existerande affärer i luleå. Sen tog vi en paus från shoppandet och tog en lunch på waldorfs. Gott som jag vet inte vad. Fick iaf med mig hem lite klädesplagg och en tandställning mindre. Så det var ganska så trevligt! När jag kom hem sen så blev det käk och ett benpass på gymmet.

Idag så var det ju skola som vanligt. Vi sluta vid halv 3 så jag tiggde mig skjuts hem och sedan satt jag mest och bara tog det lugnt innan middagen. Drog på ett body toning pass på gymmet och nu ligger jag i min säng och myser. Efterbliven som jag är så hade jag tänkt börja läsa zlatans bok nu. Hoho alla har läst den för länge sen men inte jag inte😉 även om jag inte är fotbolls intresserad så kan jag ju ge den En chans!

Nu är det bäst att jag avrundar om ni ska orka läsa. (Vilket ni säkert inte orkar ändå,hoho)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0