Serier

Alltså är det bara jag eller känns det som att livet är lite halvt över när man har sett klart en hel serie och man vet att det inte kommer några mera avsnitt?
 
Jag älskar att titta på serier. Föredrar det mycket hellre än att se en film. Det hinner hända så mycket mer och man liksom lär känna personerna, låter lite gay men. Iaf så fort jag börjar titta på en serie så blir jag besatt. (om jag då tycker att den är bra alltså) Känns som att jag har sett alla bra serier nu så jag får snart börja om att titta om alla. Ni måste ju verkligen undra om jag har något liv, och det kan jag faktiskt själv undra ibland, hehe. all min tid som jag inte har något att göra så tittar jag på serier. Kan stå och titta på Ipaden då jag står och lagar mat eller sminkar mig osv. 
 
90210 är seriern som jag senast tittat på. Såg klart den igår och grät lite smått där i slutet när de fick varandra tillslut. (kan ju inte berätta vem om ni inte har sett den) Ni som inte har sett den borde verkligen ta och titta på den. Dramaserie om massa ungdommar som bor i beverly hills.
 
De tre bästa serierna jag har sett är nog One tree hill, how i meet your mother och the big bang theory.
 

Nu hade jag tänkt börja titta på The O.C. Hört att många tycker att det är en riktigt bra serie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0